Vil du klage?

Vi er kede af, at du ikke er fuldkommen tilfreds med din oplevelse hos os og ønsker at klage. Uanset om du har kigget på en ny Toyota, brugt bil, haft din bil på værksted, købt reservedele eller udstyr til din bil, så er det vigtigt for os, at du går glad og tilfreds ud af vores dør - hver gang.

Hvad kan du gøre hvis du vil klage over mfabiler?

Hvis du vil klage til mfabiler skal du kontakte os på denne mail: info@mfabiler.dk eller brug formularen til højre.

Hvis vi afviser klagen, helt eller delvist, kan du klage til en af disse instanser:

Forbrugerklager i forbindelse med køb af en bil til mere end 10.000 kr. eller værkstedsregninger på mere end 1.500 kr. Ankenævn for biler.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til: Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land: Online Dispute Resolution (ODR).

Jeg giver hermed mfabiler tilladelse til at sende mig Nyhedsbreve på E-mail, med nyheder, kampagner, events og tilbud omkring Bilsalg, Værksted og Produkter. Jeg kan til enhver tid afmelde mig listen på et link i E-mail Nyhedsbrevet.

Denne side benytter cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere her

OK